1. Van bloemen

Grieks restaurant Rhodos is een zeer goeie Griek!

We wonen al jaren in Arnhem en met schaamte kan ik zeggen dat we in de 26,27? jaar niet eens 1x zijn langsgegaan.

Mijn man en ik hadden laatst besloten om even een bezoekje te brengen aan deze Griek.

De sfeer van het restaurant is zo gezellig, die oud Griekse muziek en de ouderwetse inrichting geeft je een heerlijk gevoel. Het is een plaatje, even wat anders dan al het moderne. Je ziet dat ze aan de inrichting denken, maar het niet té overdrijven.

Als het lekker weer is heb je ook een super terras, met houten stoelen, kussentjes, bloemetjes, kaarsjes.. etc. Echt Grieks!

Het eten vonden we heerlijk! Ik moet zeggen dat we nog nooit zo lekker Grieks hebben gegeten. Voorgerechtjes smaakten prima en het vlees was heerlijk gekruid! En lekker mals, ook mooi van kleur, heerlijke bifteki! En ook een lekkere salade, niet te veel poes pas..
    Een lekkere Griek... niet té ouderwets, niet té modern. Lekkere kruiden. Deze mensen hebben kennis van eten en weten wat ze moeten doen voor hun gasten, echt heerlijk, oma's keuken!

De bediening heeft ervaring en is netjes, zijn in voor een praatje en komen daarna lekker los. Niets is te veel moeite!

En wat een lekker wijntje is dat bij deze Griek!

Je voelt je thuis.. voor ons was het de eerste keer maar het leek of we er al jaren kwamen.

Tot snel weer Rhodos!