1. Een warm ontvangst, echter later werd de bediening lauwer en minder adequaat.

Indien we voor een moment wilden passen voor extra water werd het glas meegenomen en werd er ook de rest van de avond geen water meer aangeboden. Hier moest om gevraagd worden. Het brood was erg hard. Dit hebben we wel even aangeven maar hier kwam totaal geen respons op en werden dezelfde broodjes even later wederom aangeboden.

Wij hadden gekozen voor een 5-gangen diner. Echter na 1,5 uur hadden we de 4e gang al op. De vraag van ons of er wat langere tijd tussen de gangen kon paatsvinden was niet over gekomen. Daarna nogmaals gevraagd of we wat meer tijd mochten hebben voor het dessert. De wijnen van de vorige gang stapelden zich op waardoor er niet meer op correcte wijze van de combinaties genoten kon worden. Erg jammer.

Het eten hebben wij als goed ervaren.