1. Zaterdagavond 27 april j.l. een tafel gereserveerd voor 6 personen bij de ons bekende Herberg Het Oude Loo. Helaas heeft deze avond ons niet gebracht, en dan verwoord ik het in bedekte termen, wat we van De Herberg gewend zijn. Na ruim een 1uur op het voorgerecht te hebben gewacht en de bezorging van een extra mandje brood ook nog eens ruim 20 minuten op zich liet wachten waren wij in afwachting van hoofdgerecht.
    Na bijna 1,5 uur maar eens geinformeerd bij de bediening of deze inmiddels bereidt was. Onder aanbieding van excuses vanwege de vertraging werd het hoofdgerecht 20 minuten later opgediend. Er van uitgaande dat het dessert sneller zou worden opgenomen, restaurant was inmiddels bijna leeg en een deel van het servies opgehaald, bleek het ook dit keer niet het geval. Personeel was drukker met het verwijderen van de bijgezette tafels en stoelen dan zich te bekommeren om haar gasten en resterende servies op de tafel.
    Uiteindelijk maar besloten af te zien van het desssert en teleurgesteld na ruim 3,5 uur en 2 gangen de Herberg verlaten.
    Terugkijkend op deze avond kom ik tot de conclusie dat het eten op zich wel ok was maar dat de bediening op veel fronten te kort is geschoten.
    Of wij ondanks eerder goede ervaringen met De Herberg het zullen aanbevelen bij anderen valt nog te bezien. Een teleurgestelde buurtgenoot.

5,7