1. Als ik bel naar een restaurant om te reserveren voor een diner om 18.00 Dan verwacht ik dat het mogelijk is of niet, en niet dat ik te horen krijg dat het wel om 18.30 Kan, maar goed dan zeg je okay dan reserveer ik die tijd, mezelf afvragend waarom ik niet zoals bij andere restaurants (ook de all you can eat) gewoon kan reserveren op de tijd zoals ik dat zou willen.
    De reden waarom het pas om 18.30 Kon, bleek toen ik de parkeerplaats opdraaide bij het restaurant, er liepen veel mensen naar de ingang van het restaurant, eenmaal geparkeerd en naar de ingang gelopen zag ik daar bij de kassa een rij staan te wachten om erin te kunnen, ik kreeg op dat moment het gevoel dat het restaurant er niet voor de klanten is maar dat de klanten er voor het restaurant zijn, soort van slachtvee die allemaal om dezelfde tijd hebben te verschijnen. En dan geduldig op je beurt wachten omdat er zoveel tegelijk in moeten… door hun zelf georganiseerd met hun het kan pas om 18.30 Ipv van de tijd die de klanten aangeven. Op dat moment hebben wij besloten om alsnog direct weer te vertrekken. Het reserveren is al onvriendelijk omdat de klant zich moet aanpassen aan de wensen van het restaurant en niet andersom, en dan ook nog als mak vee in een rijtje staan omdat hun de klanten allemaal om 18.30 Willen binnen hebben in plaats van de keuze van de tijd om aan de klant te laten, 2,5 uur is 2,5 uur en dan hoef niet iedereen er op dezelfde tijd te verschijnen.
    Ze zullen ons er dan ook niet weer zien, want a. heb ik dit nog nooit mee gemaakt en b. ga ik dat ook niet weer mee maken. MEEST KLANTONVRIENDELIJK RESTAURANT OOIT!