1. Vanavond heb ik bijzonder genoten van de zeebaarsfilet. De bediening was uitstekend. Compliment voor het vriendelijke en attente meisje. Verbeterpunt: een kussentje op de zitting van de stoel, zou het verblijf nóg aangenamer maken.

1. Dank u wel voor de mooie recensie. Heel graag tot ziens!

Vorige recensies van Jos Rampart

• Smaakvol ingericht restaurant. Veel geluidshinder vanuit cafégedeelte. Meisje sloot één deur, maar dat hielp niet veel. Harde stoel, droge wijn was zoet. Drie meisjes zijn soms met teveel aanwezig en dan weer lange tijd allemaal 'zoek'. Ze kijken niet rond. Verse zeebaarsfilet met salade en frites was uitstekend. Koffie met likeur was heel lekker. Ik wachtte lang om te kunnen afrekenen, maar er kwam geen enkel meisje van de drie. Ik ben maar naar het cafégedeelte gelopen om te betalen; daar stonden de dames niks te doen, dan te kletsen met elkaar. Kortom: slechte indruk tijdens mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Halsteren, 27 januari 2018, Jos Rampart