1. Smaakvol ingericht restaurant. Veel geluidshinder vanuit cafégedeelte. Meisje sloot één deur, maar dat hielp niet veel. Harde stoel, droge wijn was zoet. Drie meisjes zijn soms met teveel aanwezig en dan weer lange tijd allemaal 'zoek'. Ze kijken niet rond. Verse zeebaarsfilet met salade en frites was uitstekend. Koffie met likeur was heel lekker. Ik wachtte lang om te kunnen afrekenen, maar er kwam geen enkel meisje van de drie. Ik ben maar naar het cafégedeelte gelopen om te betalen; daar stonden de dames niks te doen, dan te kletsen met elkaar. Kortom: slechte indruk tijdens mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Halsteren, 27 januari 2018, Jos Rampart

1. Dank u wel voor goede cijfers voor het eten en prijs kwaliteit.
    Over de rest: we waren gisteren een beetje overvallen door de drukte in het café gedeelte, normaal is het bijna nooit zo druk (of een ieder geval een stuk minder lawaaiig dan gisteren).
    Over de bediening: er werd een nieuw meisje ingewerkt waardoor waarschijnlijk de aandacht van deze serveerster niet volledig bij de gasten lag, terwijl de ander regelmatig achter de bar moest helpen vanwege de drukte in het café, onze excuses hiervoor en we gaan hier zeker mee aan de slag. Ik zou u graag uitnodigen om ons nog een kans te geven om deze recensie te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rémy Vermeulen