1. Restaurant Basiliek

Graag willen wij reageren op de vervelende ervaring van Carien van der Loo. Het spijt ons zeer dit zo te lezen en vinden dit erg vervelend. Bij de reservering vragen wij de gasten of er dieetwensen zijn zodat wij daar rekening mee kunnen houden met de voorbereidingen en amusehapjes. Mvr van der Loo gaf telefonisch aan alles te lusten, maar melde aan tafel vegetarisch te zijn. Wij zijn geen vegetarisch restaurant, maar kunnen uiteraard wel wat maken, dit duurt alleen wat langer als dit niet van te voren wordt aangegeven. Als iemand Wagyu rund besteld kan het kloppen dat dit erg prijzig is, zo ook de inkoop hiervan. Uiteraard hebben wij ook andere keuze mogelijkheden! Toen zij aangaf dat de hoeveelheid te weinig was, probeerden wij uit te leggen dat de hoofdgerechten 150gr zijn en dìt hoofdgerecht niet kosteloos extra kunnen serveren, wel hebben wij aangeboden een ander extra gerecht te maken (uiteraard moet het voor iedereen voldoende zijn!). Na afwijzing hiervan nog gevraagd hoe wij het dan goed konden oplossen? Maar dit was voor hun niet meer mogelijk. Onze à la carte desserts kosten extra tijd omdat dat wij alles à la minute maken ivm de kwaliteit en versheid van de producten. Dit wordt ook in de kaart aangegeven.

Vriendelijke groet,

Rik Jansma en Andrea van Zoomeren.

Restaurant Basiliek.