1. Op zaterdag 6 november een 'Dining with the Stars'-lunch genuttigd in de Basiliek (gastronomische 4 gangen lunch voor € 40).

De ontvangst was goed door een vriendelijke jongen die wees op de mogelijkheid van hun 'valet parking service' tegen een 'kleine vergoeding' (€7,50). Heel handig aangezien de parkeergelegenheid rondom het restaurant niet bepaald duidelijk en praktisch is.

Eenmaal aan tafel werd gevraagd of wij een aperitief wensten, maar aangezien mijn tafelgenoot en ik beiden nog moesten rijden, hebben we deze afgeslagen. Toen bleek dat we (helaas) ook geen wijnarrangement (zelfde reden) en extra toevoegingen aan het menu wilden, is de service 180 graden gedraaid.

Er werd tot 3 of 4 keer toe gevraagd of we echt geen wijn wilden bij het eten, en met name 1 meisje bleef dan ook ongeinteresseerd, onvriendelijk en dringend aan tafel staan. Ook de vraag of het wel genoeg was voor ons (na het hoofdgerecht), kon niet bepaald vriendelijk gebracht worden ('is het voldoende voor jullie? Ja? echt? Genoeg? Oh..').

Bij het afscheid stond ze zelf bij de uitgang, maar kon er geen lachje of groet af, laat staan dat de deur voor je werd open gehouden.

Het is zeer spijtig dat de service zodanig afbraak doet aan de gehele restaurantbeleving, dat ik niet zou overwegen om hier nog eens te komen, ondanks dat het menu verder prima smaakte en de sfeer en inrichting ook goed waren.