1. Veel goeds gehoord uit onze vriendenkring, maar helaas delen we die mening niet.

Ons inziens Parkheuvel onwaardig:

Valentijn-avond 14 feb jl.
    - Prima ontvangst. Mooie entree.
    - Sommelier schenkt dessertwijn in om ‘mee te beginnen’ en later op de avond schenkt hij dezelfde wijn op een andere tafel als dessertwijn.
    - Per gang duurde t een uur, terwijl voor alle gasten maar één (Valentijn-)menu was.
    - Daarom ook helaas niet de extra gangen genomen.
    - House- en popmuziek als ‘achtergrondmuziek’
    - Muziek te hard om lekker te converseren.
    - Tafel in hoek waar je de ambiance van Parkheuvel mist. Geen ramen, opgesloten gevoel, geen uitzicht over het water. Later op aanvraag alsnog een tafel op een andere plaats gekregen.
    Top. Veel beter. Wat een verschil.
    Wordt gewaardeerd!

. We housen door.

- Sommelier schenkt ongevraagd weer dezelfde dessertwijn in bij de gang met Noordzeekrab. We geven aan een ander wit wijntje te willen bij deze gang. Gekregen, prima wijntje. Lekker.
    Jammer dat de onaangetaste dessertwijn later op de rekening terug te vinden is.
    - Noordzeekrab te summier aanwezig. Niet in de juiste verhouding met de andere ingredienten.
    - Ipv vis krijgen we herterug voor ons.
    Het zag er lekker uit, maar was niet voor ons. ‘Sorry, ’ de gastvrouw pakt de borden weer van tafel en legt ze bij andere gasten op hun tafel.
    - Eten is lekker maar geen uitgesproken smaakexplosies, daarom ook geen € 350, - voor 2 personen waard.
    - Niet de moeite waard om een lange stuk voor te rijden (2 sterren)

onze vrienden waren zeer verbaasd over onze ervaring.
    Ws was t een momentopname.
    Beste paard struikelt weleens.
    We hopen dan ook een andere keer wel te genieten zoals onze vrienden dat doen.
    Eerst maar even hard werken en goed sparen daarvoor.

4,3