1. ontevrede klant.

De bediening was oke! Verder waren er amper klanten op een zaterdagavond (2 tafels). & Ik snap nadat wij hier gegeten hebben precies waarom. Dit restaurant mag zich geen steakrestaurant noemen. Iedere week eten wij steaks in verschillende restaurants maar dit. Dit hebben wij nog nooit geproefd. De steak (wij bestelde welldone) deze was zwart en verbrand. De steak kregen wij amper weg gekauwd & konden daarom geen gesprek voeren omdat wij te druk waren met het kauwen op onze steak. De pepersaus is misselijkmakend zelfs de kant en klare pepersaus van knorr uit een pakje overtreft deze. Na twee happen hadden wij het dan ook wel gezien. De frietjes waren ook evenals de steak niet lekker wat ik me afvraag is hoe je frietjes kunt verpesten? Kortom de rekening van 52.70 Voor twee steaks vier drinken & wat brood is letterlijk weg gegooid geld na onze rekening voldaan te hebben moesten wij nog €15. - Eten in de shoarmatent wat duizend keer lekkerder was als 1618. Kortom bespaar u geld en ga naar een echt restaurant toe.

Met vriendelijke groet.

1,8