1. Al jaren naar teverdenheid een vaste klant van La Scala. Het duurt welvaak lang voordat ze bezorgen maar meestal halen we het op. De vorige keer waren er van de 4 pizza's 2 helemaal zwart van onderen. Natuurlijk meteen gebeld en de oplossing was prima. 2 Nieuwe pizza's bij de volgende bestelling. Het stond genoteerd werd mij gezegd. Helaas bleek dat niet het geval. Toen ik eergisteren pizza's ging halen en mijn verhaal deed kon de eigenaar|manager niets anders zeggen dan dat hij de enige was die zulke beslissingen kon nemen en dat hij van niets wist en dat iedereen wel kon zeggen dat de pizza's zwart waren. Indirect werd ik beticht van een leugen. En werd het een heel vervelend gesprek. Jammer dat La Scala klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan. En helaas hebben ze nu een vaste klant verloren. Fouten maken mag maar klanten betichten van leugens gaat een aantal stappen te ver. Echt jammer. En dat allemaal om 2 pizza's Margeritha.