1. Echt heel slecht gewoon. Een jaar geleden gereserveerd voor 4 personen voor 1e kerstdag. Gaan ze 3 weken vooraf bellen dat ze deze tafel aan een grote groep mensen gaan besteden terwijl wij al bijna een jaar geleden hadden gereserveerd. Bellen ze op omdat ze ons een andere tafel willen aanbieden, nou dat wilde we niet. Dit is gewoon weg schandalig. Tja dat ga je krijgen als ze genoeg klanten hebben. Een grote groep brengt meer op dan een 4 personen. Terwijl we heel duidelijk hebben aan gegeven welke tafel we wilden en dat bijna een jaar geleden. Dus zo gaat Zusje met haar klanten om! Niet zo goed dus. We wilden helemaal geen andere tafel, heel jammer allemaal. Dus reserveringen bij het Zusje zijn niet heilig.

Oja, nog bedankt meneer Renee voor het fatsoen wat u ons heeft laten zien. NOOIT MEER ETEN BIJ JULLIE!

Toch nog even een reactie geven op uw antwoord. Het heeft gewoon met fatsoen te maken dat je niet 3 weken voor een reservering van bijna een jaar geleden en deze dan wilt annuleren en dan met een ander voorstel komt die ons niet past. U had een probleem en die heeft u bij ons neer gelegd. Als u niet kunt begrijpen dat mensen dit niet gepast vinden en hun ongenoegen uiten dan heeft u een nog groter probleem. Weet u hoe moeilijk het is om 3 weken voor kerst een andere gelegenheid te vinden. We hadden juist deze plek 10 maanden geleden gereserveerd zodat we er zeker van waren! Het proberen goed te praten wat krom is gaat hier niet op. Een reservering is een reservering, dan had u 3 of 4 maanden geleden of eerder aan de bel moeten trekken. Ja wij werden hier heel verdrietig van, helemaal door de argumenten die u naar voren bracht. U kunt ons wel een verwijt maken dat wij hierover boos zijn maar dat is helemaal terecht dat we boos waren. Let op, onze boosheid is allang vervlogen alleen vinden we het wel gepast om publiekelijk u 1 ster te geven voor de wanorde van uw kant.
    Je gaat niet 3 weken voor de kerst een reserveringen om boeken. En al helemaal niet als je ziet dat de klant dit niet wilt. Uw probleem is niet ons probleem.
    Wij blijven dan ook bij onze stelling dat dit gebeuren een dikke onvoldoende scoort en met geen woorden valt goed te praten.

Ondanks alles wens ik u nog een fijne dag toe en hoop dat u een hele fijne kerst heeft.

Reactie van de eigenaar6 dagen geleden.
    Dag heer Jellema, Dank voor uw reactie. Uw aanname is helaas onjuist. Ik begrijp dat u teleur gesteld bent. Ik heb u ook een aantal denk ik goede alternatieven geboden waar u geen gebruik van wenste te maken. U bleek daar niet open voor te staan, dat vind ik erg jammer. Ik heb u nog aangeboden om samen met uw vrouw het restaurant door te lopen om te kijken welk alternatief voor u geschikt was. Uiteindelijk was u zo boos dat u daar ook geen gebruik van wenste te maken. Jammer dat uw boosheid zich uit in een aantal aannames die niet waar zijn. 3 X een groepje van 4 personen brengt net zoveel omzet op als 12 personen heer Jellema. Maar het ging helemaal niet over meer of minder omzet. Jammer dat u uw boosheid op Google heeft gezet, want we weten allemaal dat we in onze boosheid dingen zeggen die aardig uit zijn verband zijn getrokken.
    Ik groet u hartelijk heer Jellema en deur staat altijd open voor u en uw gezin. René Derks.