1. Rich-Arris

We hadden en diner met 6 gasten, het was een zakelijk diner. Allereerst was het personeel druk met heen en weer lopen en veelal niet bezig met haar gasten. Het restaurant is een rumoerig geheel met heel veel keuken geluiden en achtergrond. Tevens het restaurant heeft slechte afzuiging en laat inprincipe alles stinken zodat je de stomerij weer mag bellen. Uiteindelijk het eten was ok totdat we de pizza's kregen en deze waren zo hard door gebakken dat het niet te doen was om ze te snijden en zelf op te eten. We hadden meerdere gasten met een pizza en ze hadden het eigenlijk allemaal. Het leek wel opgewarmd. We gaven dit aan het einde netjes aan bij de ober maar deze deed niks met de feedback, de borden waren ook niet leeg dus dit moet zeker zijn opgevallen. Jammer maar voor ons nooit meer de Markt. Het is ook jammer voor de gasten die je meeneemt naar een dergelijke tent.