1. Met de familie hier wezen eten. Onze ervaring in drie woorden: man, man, man!
    Vriendelijk personeel, maar daar is het dan ook mee gezegd. Drie kwartier moeten wachten op ons eten, terwijl maar vijf tafeltjes bezet waren. Mensen die na ons waren gekomen kregen eerder eten op tafel dan wij. Toen we uiteindelijk op het punt stonden om onze drankjes maar af te rekenen en naar een ander restaurant te vertrekken, kwamen het eerste deel van de bestelling dan toch, de rest kwam vijf minuten later(!) het naanbrood, waar de ober bij de bestelling nog expliciet om vroeg of we dat ook wilden hebben, is nooit gekomen. We hebben er later ook maar niet meer om gevraagd, want we waren inmiddels al klaar met het eten. Hadden vegetarische gerechten besteld, maar dit was één grote teleurstelling. Mijn dochter merkte direct al op: "Pap, dit lijkt wel zo'n diepvriesmenu uit zo'n zak van… [het merk met die kapitein], wat ze in de pan gekwakt hebben". Nou, hetgeen wij hadden was kwalitatief nog verre van dat. De enige overeenkomst was dat het beide uit de diepvries kwam, want dat was het zeker. Dit was te merken aan de structuur (alles was slap) en de smaak (alle ingrediënten hadden dezelfde smaak). De temperatuur van het eten was lauw. Onze conclusie is dat men blijkbaar de gerechten in grote hoeveelheden maakt en als porties invriest, omwille van gemak en tijdwinst. Beste mensen, met alleen klantvriendelijkheid red je het niet in de horeca. De klant betaald tot een behoorlijk bedrag en wil in eerste instantie graag lekker eten, maar dat was in dit geval een grote teleurstelling. Verbeter de kwaliteit door vers en lekker eten te serveren, of anders gewoon sluiten deze tent!

1,6