1. Flicka is een enorme aanwinst en hier wordt op zeer hoog niveau gekookt met prachtige produkten. Ragfijne, subtiele smaaksensaties vielen ons ten deel in dit mooie etablissement op de uiterwaarden in Kerkdriel. Een greep uit de gerechten: coquilles, Noordzeekrab, rog, schol, roodbaars (ja, inderdaad gelukkig veel vis) en kalfslende. De zwarte brigade functioneert geluidloos en soepel met chef Thomas van Santvoort aan het hoofd van de witte brigade. Prijs-kwaliteit is uitstekend: € 67 voor een perfect 6-gangenmenu is zelfs goedkoop te noemen en ook de prijs van het wijnarrangement is schappelijk. Dat wij terugkomen in dit voortreffelijke eetpaleis is een zekerheidje (al geboekt).

1. Hartelijk dank voor deze prachtige en lovende woorden. We kijken er naar uit u weer te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Thomas en de rest van team Flicka