1. Viel ons enorm tegen na afgelopen mei, eten was zeer vet, te sterk gekruid, dus veel aan de kant geschoven, gambaas waren niet te pellen dus die waren dus duidelijk bevroren op de gril gegaan jammer, drinken uit de automaat wel goed maar zat zoveel bruis in dat je het over je handen heen kreeg steeds en half volle glazen kon pakken, ijsblokjes automaat deed het niet. Alles smaakte wel maar er was een duidelijke mindere kwaliteit dan we gewoon waren, toetjes bar waren verschillende dingen die erg waterig waren zoals de banaan eclaairtjes en smaakten niet naar banaan, de toileten zijn boven jammer we kunnen geen trap op ivm medische klachten, zatten deze keer in cowboy gedeelte dus en moesten erg ver lopen voor invaliden toilet, en zatten in een verdom hoekje erg ongezellig tegen een metalen muur aan te kijken bij het afruim hokje, borden verdwenen erg snel en de doekjes die ik had meegepakt voor mijn handen waren ook gelijk weg, het was de vorige keren dat we er waren veel beter dan nu, viel ons enorm tegen helaas.

4,9