1. Het is een authentiek pannenkoekenhuis. Ziet er van binnen leuk uit maar weinig parkeergelegenheid. Voor fietsers genoeg ruimte. De pannenkoeken kwamen erg laat en de reden werd gegeven dat er pas na het voorgerecht werd begonnen met het maken van de pannenkoeken. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik zie net in een recensie van 2 jaar geleden ook iemand met dezelfde opmerking dus blijkbaar is daar niks van geleerd. We hebben uiteindelijk meer dan een uur gewacht op de pannenkoeken. De Pannenkoek was lekker maar vetter dan gewend. De keuze op de kaart is ruim en er zijn veel combinaties mogelijk. Ook zijn er een paar andere gerechten dan pannenkoeken dus dat biedt voor meer mensen een optie.
    Al met al vinden wij het geen aanrader omdat wachten op pannenkoeken nooit zo lang zou moeten duren en de pannenkoeken op zich veel te vet waren. Je kunt dat lekker vinden dus dat hoeft niet voor iedereen een bezwaar te zijn.

2,1