't Pannekoekhuis in Apeldoorn

Tegenover 't Pannekoekhuis (P1) of naast 't pannekoekhuis (P2).
    Op zon of feestdagen (gehele dag) en op zaterdag (na 17.30) kunt u ook gebruik maken van het terrein van garagebedrijf Leuverink naast het restaurant (P3).

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Pannekoekhuis

• Vermaak
  4. Betalen Visa pin Master Card American Express Diners Club

ma 16:00 - 19:00
di 16:00 - 19:00

Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1197233394 99
1207768527 59
1292049599 53
1313119866 58
1334190134 69
1481682009 29
1702919820 43

1. Ga hier niet naar toe!
    Pannenkoek niet gaar, bovenkant verbrand. Kok maakt een nieuwe pannenkoek. Pannenkoek ook nu niet gaar. Afgerekend en zeer teleurgesteld weggegaan. Mailtje gestuurd om dit te melden en te vragen hoe dit nu kan. Na 3 weken nog geen reactie.

2,4
  2. Veel keuze en royaal belegde pannenkoek. Helaas was de pannenkoek zeer vet en had deze daardoor meer de smaak van een oliebol dan pannenkoek.
    Restaurant niet sfeervol en personeel alles behalve hartelijk. Glas frisdrank terug gegeven omdat het niet goed was, maar zag later dat deze op de bon wel doorberekend was. Niet netjes.
    Wij gaan hier niet weer naar toe!

3. Thana fijman

We hadden 2 pannenkoeken afgehaald. Waren lekker en warm.
    We hebben er gegeten, was heerlijk.
    2de keer weer 2 pannenkoeken afgehaald. Om 4 uur besteld we zouden ze om 5 uur ophalen, maar of we gelijk wilde komen "raar". Ze stonden al klaar, koud, geen zakje met kaas, teleurstellend.

4. Snelheid van de service op zich is prima maar kan geen glimlach vanaf, geen fijne sfeer. Gelukkig vroegen ze niet "Heeft het gesmaakt" want dit waren vreselijke pannenkoeken. Vet en aangebrand. Totaal geen aanrader!!

2,8
  5. Slecht,slecht,slecht. Vette, niet gaar, aangebrande pannenkoeken. Geen gezellige bediening. Helaas, weggegooid geld. De tonic was lekker! We hadden haast, dus toch de 2 exemplaren maar opgegeten.

6. Vandaag als afsluiter van de vakantie een pannenkoek gegeten.
    Die van mij was lekker, wel wat vet. Maar die van mijn lief zat veel te veel uien op overheerste de hele pannenkoek.
    Ik bestel een zoete witte wijn, ik krijg een wrange zure, breng die zelf terug en bestel wat anders te drinken, dat duurde wel even, terwijl er weinig mensen binnen waren.
    Daarna een ijsje besteld ik een ijscoupe Karin, beloofde boerenjongens te zijn met vanille ijs. Nou voor meer dan 6 euro geen boerenjongens alleen rozijnen droog die erover heen gegooid waren.
    Bij het afrekenen stond doodleuk de verkeerde wijn nog op de rekening. Ach een communicatiefoutje zei ze, tuurlijk kun je proberen, maar ik zag het, dus 3,50 werd eraf getrokken. Ruim 50 euro betaald.
    Ik vond het veel te duur wat je ervoor als kwaliteit krijgt.
    Bij deze wij gaan nooit meer.

2,8
  7. Nou vandaag geweest pannenkoeken waren goe maar de bediening is slecht moest zelf aan de bar vragen of we wat te drinken konden bestellen en de kaart mochten zien echt vriendelijk zijn ze ook niet Wij komen er nooit meer.

8. Annemarie

Vanavond gegeten in het restaurant, enorm teleurgesteld. De pannenkoek was vet en niet gaar. Helaas niet opgegeten. Bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was, een gemiste kans!

3,6
  9. Het was vandaag weer smullen! We komen uit Bergschenhoek(vlakbij Rotterdam), maar als we maar even in de buurt zijn dan lunchen we een heerlijk pannenkoek met oa aardappel(zeker niet gemakkelijk bij ander pannenkoekenhuis te vinden!). We komen hier al 40jaar!! Een aanrader

10. Karin Karman

11. Wij komen hier vaker, omdat de pannenkoeken lekker zijn.
    MAAR: Er zat nu een vlieg in de pannenkoek. Dit ontdekten we pas, nadat hij al voor 3/4 op was. Dus wilden we geen nieuwe pannenkoek. Die krijg je dan niet meer op. Ter compensatie slechts één drankje van de rekening gehaald.
    De bediening was er niet attent op, als je b.v. nog wat wilde drinken. De toetjes en de koffie kwamen al, terwijl de vieze borden nog op tafel stonden.

6,3
  12. Het is een authentiek pannenkoekenhuis. Ziet er van binnen leuk uit maar weinig parkeergelegenheid. Voor fietsers genoeg ruimte. De pannenkoeken kwamen erg laat en de reden werd gegeven dat er pas na het voorgerecht werd begonnen met het maken van de pannenkoeken. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik zie net in een recensie van 2 jaar geleden ook iemand met dezelfde opmerking dus blijkbaar is daar niks van geleerd. We hebben uiteindelijk meer dan een uur gewacht op de pannenkoeken. De Pannenkoek was lekker maar vetter dan gewend. De keuze op de kaart is ruim en er zijn veel combinaties mogelijk. Ook zijn er een paar andere gerechten dan pannenkoeken dus dat biedt voor meer mensen een optie.
    Al met al vinden wij het geen aanrader omdat wachten op pannenkoeken nooit zo lang zou moeten duren en de pannenkoeken op zich veel te vet waren. Je kunt dat lekker vinden dus dat hoeft niet voor iedereen een bezwaar te zijn.

2,1
  13. Drie kwartier gewacht op onze pannenkoek, geen tweede drankje aangeboden gekregen, een pannenkoek met advocaat besteld maar de advocaat ontbrak. Slechte ervaring.

14. Maarten

Vandaag lekker wezen eten
    Lekkere pannenkoeken zeker een aanrader

15. Jeroen Bergsma

Wij hebben heerlijk gegeten. De pannekoeken zijn zeer rijk gevuld, de kinderen hebben zich ook vermaakt in de speelhoek. De bediening was erg vriendelijk, snelle service! Erg gezellig restaurant. Ik snap niet waar deze mensen over zeuren, wij komen zeker terug!

16. Slechte ervaring, geen aandacht voor kinderen. Langzame bediening. Pannenkoeken pas laat op tafel, uur na binnenkomst en voorgerecht. Omdat 't voorgerecht er nog stond, was men nog niet begonnen met pannenkoeken. Jaja. Pannenkoeken erg vet en randjes verbrand. Niet moeite genomen een dessert te nemen. Absoluut geen aanrader.

17. Vette, ongare en zwarte pannekoeken. Volgende keer weer naar Hoenderloo.

18. geertruida

Vette pannenkoeken, maar het ergste vind ik de gespannen sfeer in het restaurant van het personeel, maar denk dat dit weer van de eigenaars af komt, die hoge druk op personeel geven!

19. 3 weken geleden hier wezen eten. Ons gezelschap bestond uit 6 volwassenen en 3 kinderen (1, 3 & 5). De kinderen waren in het speelhok aan het spelen en werden een aantal keer aangesproken door het personeel. Het personeel was zichtbaar geïrriteerd.
    Kinderen wilden een 'autopannenkoek', maar dit was een enorme pannenkoek waarbij ze een autootje mochten uitzoeken. Kinderen keken naar de pannenkoek en wisten niet hoe ze die op moesten krijgen. Ik woon in Apeldoorn, maar wijk voortaan uit naar een ander pannenkoeken restaurant.

2,6
  20. Pannenkoeken erg vet!! En zelfs bij één van ons was de rand aangebrand van de pannenkoek. De ui van pannenkoek het loo was ook behoorlijk bruin. Al met al geen succes!! IJs na gehad, coupe ijs met slagroom en één met boerenjongens ijs. Hoezo ijs, was meer slagroom dan ijs. En dat voor 5,50.

2,6
  21. Na lange tijd toch weer een keer geprobeerd. Helaas een diepe teleurstelling. Met name voor onze 4 jarige dochter. Zij kan helaas geen pannenkoeken met melk verdragen. Dus wij zijn altijd genoodzaakt om een Volwassenen pannenkoek te bestellen. In de verwachting nadat ze haar pannenkoek goed had opgegeten op een verrassing, ging ze naar een meisje van de bediening. Die vertelde haar dat ze niets kreeg omdat ze geen kinderpannenkoek had. Diep teleurgesteld verliet ze het restaurant. Later moest ze er nog om huilen in de auto. Een indruk die ik al jaren heb werd weer 100% bevestigd. Het mag allemaal niets kosten. Matige pannenkoeken met Champignons en paprika uit blik. Behoorlijk zwarte pannenkoeken en als kersje op het toetje: Een kind over de zeik helpen! Volgende keer geef ik wel extra gas naar Beekbergen of Hoenderloo. Daar snappen ze het wel. Echt jammer.

2,7
  22. Super slecht. Vieze vette pannenkoeken, vieze patat en goedkoop stokbrood met kant en klare kruidenboter. Pannenkoeken te dik en niet gaar. Ik had een shoarma pannenkoek waar super weinig shoarma op zat en super veel rucola. De pannenkoeken waren erg vet en de patat was ook niet goed door gebakken. Twee slechte pannenkoeken, een droge taaie pistolet met kruidenboter, een halfgaar patatje en twee drankjes verder moesten we evengoed bijna 40 euro voor neerleggen. Geklaagd over het slechte eten maar er wordt mij duidelijk vermeld dat ik dat dan maar eerder had moeten melden. Slechte zaak. Ik kom hier nooit meer!!!

23. Ik hoop van harte dat de leiding van dit restaurant ook maar enigszins de berichten hieronder ter harte neemt. Mijn vrouw en ik zijn het helaas hartgrondig eens met de negatieve beoordelingen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit te verbeteren? Te beginnen met iets dunnere pannenkoeken iets minder lang laten smoren in iets minder vet!

24. Christine

De pannenkoeken waren erg lekker. Personeel kwam gehaast over en alles ging erg snel.

25. Voor een pannenkoek hoef je hier niet terecht. We hebben 4 pannenkoeken besteld die alle 4 op sommige plekken waren aangebrand. De pannenkoeken waren te dik, vet en niet gaar. Wat een gezellig restaurant zou kunnen zijn, was het zeker niet. Alle ingrediënten zijn aanwezig om er een gezellig restaurant van te maken. Maar het leek alsof iedereen spreekverbod had.
    Pluspunten waren de kinderspeelhoek en de wc. Die was schoon. De tafels waren netjes gedekt en schoon.

26. Enorm slecht gegeten, zwart geblakerde pannenkoeken, en de pannenkoek is ook enorm vet. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

27. T.J.Donker

1. Bijna een uur moeten wachten na bestelling.
    2. Eerst kwam het ijs voor de kinderen. Gezegd dat we wachten op de bestelde pannekoeken.
    3. Toen de bestelling kwam waren de pannekoeken koud. Te lang in de keuken gestaan
    4. Onze jarige kleindochter kreeg niets. Wij aten maar snel en na onze klacht duurde het nog 10 minuten!
    5. Klacht geuit: Leiding gevraagd. Excuses werd aangeboden maar.... word onvoldoende geacht.
    6. Heb 78.80 euro betaald met een ontevreden gevoel.

28. David Kerkhoff

Ik heb hier een tijdje geleden samen met mijn vrouw en kind een pannekoek gegeten (pannekoek met geitenkaas, honing en pijnboompitten). Ik heb in mijn leven zelden zo'n slechte pannekoek gegeten als hier: het ding was grotendeels zwartgeblakerd, de pijnboompitten waren houtskool en het deeg binnenin de redelijk dikke pannekoek was niet gaar. Vreselijk.

2,5
  29. Komen hier al 30 jaar maar zaak gaat achteruit. 4 verbrande pannenkoeken teruggegeven. De pannenkoek Otje (5 soorten zoet beleg) was voorzien van een pakje hagelslag pindakaas en vruchtenhagel die ver over datum waren, van 2012. Een excuus of iets dergelijks kon er niet van af. Personeel te jong. Kunnen hier niet mee omgaan! Eigenaar was niet aanwezig! Wat een gezellig uitje voor ons met kleindochter had moeten zijn werd een fiasco!

1,2
  30. Lekker! de boerenpannekoeken zijn echt heel erg goed. Vriendelijk personeel en lief voor de kids.

31. Hans 11 punten

Afgelopen zondag gegeten met een gezelschap. Het is een pannenkoekhuis qua aankleding en sfeer. Aan de kinderen is gedacht met een speelhoek en kleurplaten. De pannenkoek is van matige kwaliteit niet supergroot en in verhouding zijn ze erg duur. Het personeel, overigens allemaal jonge meiden die niet lijken te weten wat ze moeten doen, staat achter de balie het weekend door te nemen terwijl de tafel volstaat en afgeruimd kan worden. Daar komen ze zelf ook achter als ze het ijs willen brengen....

32. Elke pannekoek die je maar wil hebben maken ze hier voor je.
    En ze zijn allemaal vers en heerlijk.
    De aankleding kan wat hipper en lijkt sinds de jaren '80 niet meer veranderd, maar het stoort niet.

33. de pannekoeken zijn er best lekker maar wat een oudbollige sfeer...zelfs in een pannekoekenhuis kan dat beter...het ziet er erg oud en stoffig uit...
    parkeren kan een probleem zijn.

34. Mwah, was wel te doen maar het kan wel beter. De perfecte pannekoek zul je daar niet vinden maar al bij al is het een redelijk pannekoekenhuis.

5,9
  35. We komen hier regelmatig eten. Heerlijke pannekoeken en een zeer divers aanbod. Gezellige sfeer die je verwacht bij een traditioneel Pannekoekhuis.

36. Hartstikke vies.. ik had eerst soep besteld, maar ze kwamen eerst met de pannenkoek aan.. toen zei ik dat ik eerst de soep wilde.. toen ik later de pannenkoek kreeg, kreeg ik dezelfde pannenkoek en dan gewoon weer opgewarmd, dat proefde je gewoon.

Ze hebben dus een opwarm pannenkoek gegeven, terwijl dat het hun fout was..

Ga hier niet eten.

37. Het Gelders Pannenkoeken Team

Koele ontvangst, oubollig interieur anno 1972, enigszins chaotische bediening, pannenkoek te dun en te vettig. Beleid en bediening kan beter...

5,9
  38. Heb hier samen met mijn vrouw gegeten op 20-12-2007. Vette, onsmakelijke pannenkoek. Bediening moet het vak nog leren. De rest van de avond en nacht zijn wij allebei heel misselijk geweest. Vroeger toen het nog in handen was van een andere familie was het een prima pannekoekenhuis, maar deze eigenaar maakt er niet veel goeds van

1,9
  39. ben mulder

lekkere sate pannekoek en leuke speel hoek