1. Bepaald geen positieve ervaring hier. Bedienend personeel doet haar best, maar drie kwartier moeten wachten op een simpele bestelling! Een opmerking daarover achteraf werd door de vrouw achter de bar ongeïnteresseerd afgedaan met: “Dat heb je met dit weer… ”. Deze verklaring was niet te plaatsen, aangezien er maar tien mensen op het terras zaten (waarvan het merendeel al eten had of gegeten had). Binnen zat helemaal niemand, behalve een persoon aan de bar. Het leek er dan ook op dat onze bestelling vergeten was. Wat je dan uiteindelijk na lang wachten krijgt zijn zeer minimale porties, terwijl wij normaal maar gematigde eters zijn qua hoeveelheid. De salade is fantasieloos en zonder dressing, alsof een hand vol garnituur in een bak is gegooid. Het stokbrood wat er bij stond op het menu waren maar liefst twee(!) plakjes en gortdroog. De pannenkoeken waren zodanig dun dat het eerder crèpes waren. Bestel hier ook geen nagerecht met ijs en brownie. Je krijg dan één bolletje ijs met twee dunne strookjes brownie cake en dat voor € 6,95. We hebben onderweg terug naar de auto bij de supermarkt nog wat extra eten gekocht omdat we nog steeds trek hadden. Dan wordt het wel een heel duur avondje, wat we nog nooit eerder hebben meegemaakt en wat in principe niet nodig zou moeten zijn. Eens maar niet weer dus. Jammer.

3,1