1. 12 mei een fantastische culinaire avond gehad bij Flicka. Geen moeite was teveel voor het gedreven, vriendelijke maar niet opdringerige personeel. Toen we zeiden dat het jammer was dat het terras nog niet klaar was werden er een tafel en 4 krukken speciaal voor ons buiten gezet. Om 19.00 uur aan tafel gegaan en tot na middernacht genoten van een zevengangen menu (en amuses). Heel veel vis (van makreel tot vin van de rog). Voor een persoon, met een schaaldierenallergie werd een alternatief met paling gepresenteerd wat de anderen de opmerking ontlokte: de volgende keer hebben we ook die allergie, een fantastisch alternatief. Maar ook alle andere gerechtjes zorgden voor smaakexplosies. Goede uitleg van zowel de gerechten als de bijbehorende wijnen.
    Na afloop naar boven voor een prima nachtrust. De volgende ochtend een grandioos ontbijt en een gezellig gesprek met de gedreven, gepassioneerde kok Thomas die alle tijd voor ons nam. Wat is die man enthousiast, en dat straalt hij uit op zijn personeel.
    Een absolute aanrader!!!