1. jacky eleveld

Afgelopen zaterdag een pizza opgehaald bij La Scala + een flesje wijn Het zou een quatre stagione zijn, maar was het niet. Alles lag door elkaar. Toen ik aangaf ook een flesje wijn te willen bestellen, bleek ik bij thuiskomst een pakje wijn uit een of ander kerstpakket te hebben gekregen voor vele euro's. Verder werd ik door de jongen, die werkte als alcoholist weg gezet. Ik zal er nooit meer iets bestellen en zal het een ander ook afraden. Moraalridder zijn is niet handig in de horeca. Mijn (ex)man heeft ooit een pizzeria in Heerlen gehad en spreekt er schande van. Zal nooit meer iets bestellen bij La Scala, maar in de stad. Het jochie moet iets anders gaan doen, als hij dat kan, niet geschikt voor de horeca. Volgens hem was ik enorm dronken, maar dan kun je toch geen pizza meer bestellen en meenemen? Een beroerd gevoel, nooit meer La Scala,
    Groet een ontevreden klant.