1. Wat een teleurstelling!
    Samen gezellig uit eten om een bijzonder moment te vieren. De drankjes lieten lang op zich wachten toen ze eenmaal op tafel kwamen waren ze zo leeg gezien het zeer kleine formaat van zowel de bier als wijnglazen waren.
    De tussen tijd tussen de hapjes is belachelijk lang(30min) en gezien het concept tapas (wel te verstaan 1 garnaal op een schoteltje) heb je idd lang nodig om überhaupt met een gevulde buik weg te gaan.
    Navraag over de tussentijd gedaan, werd helaas niks mee gedaan. Misschien een iets groter wijn/bierglas? Dat werd een pull of fles. Toen er eindelijk een ronde schoteltjes(eten kan je het niet noemen!) verscheen was alles koud incl de friet. Dit aangegeven en terug gestuurd om vervolgens na lang wachten wederom een ronde warme inmiddels afgekoelde tapas te ontvangen. We waren er klaar mee! Schandalig wat hier gevraagd word voor het all you can eat concept en met name de kwaliteit die je de gasten durft voor te schotelen. Wij slaan dankbaar een volgende ronde over!