1. Glutenvrij👍🏻.
    Hoewel ik er een zwaar hoofd in had wat betreft Glutenvrij eten in een restaurant als ABC waar iedereen zijn eten zelf pakt, ben ik toch naar ABC gegaan omdat mijn dochter dat zo graag wilde. Met het vooruitzicht om de hele avond alleen iets te drinken en mijn eigen reepje in mijn tas, werd ik aangenaam verrast. Ik moest nl naar 1 bepaalde kok die voor speciaal voor mij de gewilde gerechten klaar maakte. Hij had overduidelijk genoeg verstand van wat er nodig is om het eten Glutenvrij klaar te maken en was voldoende op de hoogte van het gevaar van kruisbesmetting om mij het vertrouwen te geven dat ik ook iets kon eten.
    Hij maakte voor mij ook een grotere portie zodat ik niet telkens zo lang hoefde te wachten en hij niet telkens de extra maatregelen hoefde te nemen wat ons beiden goed uitkwam.
    De mogelijkheden waren voldoende en dus ga ik de volgende keer als mijn dochter weer heel graag naar ABC wilt, met een gerust hart mee. Zo’n all you can eat concept is op zich niets voor mij, maar Ik ken heel wat “goede” restaurants (waaronder met Michelin ster) waar ik heel ziek ben geworden. Daarom een 10 voor service.