1. Lia Goené

Al eerder hier gegeten en dat was heerlijk. Dus opnieuw gereserveerd voor de verjaardag van mijn man. Lang gereden met de auto, verkleumd door Harderwijk (hagel, natte sneeuw, storm), en een klein kwartiertje voor openingstijd (18.00 uur) bij De Basiliek aangekomen. Helaas! we werden weer de kou in gestuurd, letterlijk werd gezegd: gaat u nog maar een rondje lopen want we zijn nog niet open. Pardon? Beteuterd liepen we de Vischmarkt weer op. Toen teruggegaan en de reservering geannuleerd. Is dit de gastvrijheid van (Michelinsterrenrestaurant) De Basiliek? Dan hoeft het dus niet meer.

1. Dat hadden wij ook met kerst een jaar geleden. Kwariertje "te vroeg" met 5 gasten waarvan 2 84 en 89 jaar. Ook koud en werden ook de deur gewezen. Nogal bot. Is het dan echt zo moeilijk om binnen te wachten? Wat u is over komen is dus structureel fout. Jammer want wel goed verder. Wij zijn wel teruggekomen want waar anders Kun je dan op tweede kerst dag nog naar toe. Maar het weg stuur moment is wel bijgebleven.