1. Vaker gegeten bij de Nachtwacht, goede ervaring tot nu toe.
    Misschien deze keer de pech dat het niet liep? Of is de focus van het bedienend personeel niet wat het moest zijn. Een vrijdag avond, we zaten beneden er zaten gasten aan de bar, en andere tafels ook allemaal bezet. De sfeer was gezellig, weekend begonnen, Combi bar restaurant is leuk. Naarmate de gasten aan de bar luidruchtiger worden merk ik dat de andere tafel genoten zich er wat aan ergeren, maar dat mag de pret niet drukken, het duurt bijna een uur voor de voorgerechten krijgen. Jammer, maar we borrelen gezellig. Uiteindelijk zijn de voorgerechten heerlijk. De bediening verslapt, we moeten vragen om een drankje, en nog eens, en dan wordt het vervelend. Vooral wanneer de bediening zich mengt met de gasten aan de bar, en geen oog meer lijkt te hebben voor ons. Afwisselend aan de bar en een andere tafel is de bediening vooral druk met die gasten en komt alleen nog om de hoofd gerechten te serveren. En later uit te halen. Erg jammer, het is vervelend om steeds te moeten vragen om je drankje. En uiteindelijk wordt deze zelfs niet geserveerd. Afknapper. Jammer!
    Complimenten voor de keuken. Heerlijk gegeten, mooie kaart, voor ieder wat wils, en originele gerechten.