1. In het kader van de restaurantweek daar gegeten. De ontvangst in de hal was veelbelovend maar toen... Of wij een glas champagne als welkom wilden hebben. Deze bleek later € 12,50 per glas pp te kosten. De geserveerde open wijn van redelijke echter niet van sublieme kwaliteit kosten € 8,50 per glas. Het eten was kwalitatief goed, echter kwantitatief zeer magertjes. Het menu zou i.v.m. de restaurantweek € 25,-- kosten bleek later € 35,-- te zijn. De bediening was opdringerig maar niet geinteresseerd. Begrijp niet waar de ster vandaan komt, zeker niet van het gastvrije dat uitgestraald dient te worden. Al met al is dit restaurant geen aanrader en zal ik zeker niet voor een 2e keer bezoeken.

1. Ik ben hier ook geweest met de HEERLIJK 10-daagse.. Je moet natuurlijk niet van een Michelin restaurant verwachten dat het daar erg goedkoop is, daarnaast is het concept van HEERLIJK zo vals opgezet dat het allemaal goedkoop lijkt maar vanwege de bijbehorende drankprijzen je bedrogen uitkomt. Dat heeft weinig met het restaurant te maken..