1. Gisteren via de app een Turkse pizza döner besteld. Er waren 2 opties, eentje met sla, saus, döner, tomaat, komkommer en ui, en één met alleen saus en döner. Op het plaatje staat een witte saus dus ik ging ervan uit dat dit knoflook was. Er was ook bij deze turkse pizza geen optie in de app om dingen toe te voegen of uit te sluiten.

Ik bestelde de turkse pizza met alleen saus en döner (omdat ik niet van ui, paprika, etc. hou) zo'n half uur van te voren en zag ik dat deze inderdaad klaar stond toen ik de winkel binnenkwam, alleen moest ik nog bijna 10 minuten wachten voordat ik eindelijk de bestelling ook kreeg (stonden maar 2 personen voor me).

Bij thuiskomst opende ik de verpakking en merkte dat het deeg erg slap was en er kwam een scherpe geur van de pizza af. Ik rolde de Turkse pizza uit en zag dat deze bezaaid was met uien! Iets waarvan ik totaal niet hou! Ook zat er een rode saus op die ontzettend scherp was. Na de uien en bijna de helft van de pizza (incl. de pizza zelf, deze was gewoon niet lekker en veel te slap) weggegooid te hebben, heb ik uiteindelijk dus alleen wat döner op kunnen eten waar nog steeds een ontzettend scherpe smaak aan zat door die saus. Dan vind ik €5,25 voor een handje döner toch duur!

3,3