Snack-Plaza Willem de Boer in Urk

Ruime parkeergelegenheid voor de deur.

• OV

1314204743 97
1512621982 71
1620849567 61
1702020256 50

1. Jammer dat je uren moet wachten op je bestelling. Als je tijdvak doet zorg dan ook dat er binnen het tijdsvak bezorgd wordt, niet een uur later na het tijdsvak.
    En 9 van de 10 keer koude patat. Betaal bijna 4 euro bezorgkosten, ga er dan vanuit dat het gelijk bezorgd word. 9 Van de 10 is alles door mekaar, saus ect.
    Nee laatste keer dat wij besteld hebben.

2. Willem de Boer

Je kunt eerst 2 uur wachten op je bestelling.
    Vervolgens komt het helemaal doorweekt aan.
    Tas lekte helemaal konden eerst dweilen met onze ziel.
    Bel je op gaan ze bijdehand doen.
    Na even klagen krijgen we nieuw kunnen we waarschijnlijk weer 2 uur op wachten.
    En dan is het ook nog afwachten hoe het weer aankomt.
    Dit zijn we niet gewend van jullie.

3. Nu 2 x achter elkaar de bestelling niet goed afgeleverd ontbraken meerdere spullen, +broodje hamburger een halve hamburger voor krap 6 euro.

4. Laatste keer dat ik besteld heb. Duurt mij altijd veelste lang. Dit keer Duurt een dik uur voordat je 2 pizza’s hebt. Vervolgens pizza niet gesneden + je hebt geen saus (stond er wel bij). Als je het te druk hebt bel dan tenminste of gooi je website dicht.

4,1
  5. Rondom schandalig je betaal veel geld voor pizza's en ander eten daar en als je bestelling niet klopt doen ze er niks aan, nee ze laten je wachten voor niks.👎🏼👎🏼👎🏼

6. Voor de derde keer online besteld en dan krijg je een tijd door dat het klaar is maar als je komt en na een dik half uur wachten na de aangegeven tijd vraag je maar of het al klaar is en dan zeggen ze we gaan het nu bakken voor je. Lekker bezig

7. Jannes

8. Als er 4 slush puppy's besteld worden, waarvan 3 dezelfde en alles goed is aangeslagen op de bon, ga ook ik ervan uit dat het niet een hele moeilijke bestelling is.

Er is online een bestelling geplaats die bezorgd moest worden, vervolgens staat er al dat het 10 minuten later afgehaald kan worden... dus bellen... gelukkig kon het bezorgd worden, maar krijgen we 4 blauwe in plaats van rood/blauw en 1 rode waar om gevraagd is... dat vind ik al vreemd, dus weer bellen.
    De verkeerde slush worden opgehaald... (wat ik raar vindt, want was ondertussen al gesmolten) om vervolgens erna wat nog een kwartier duurt en inmiddels de winkel gesloten was....weer bellen, toen pas te horen gekregen dat de rode slush kapot is en zonder overleg 3 geel/blauwe en 1 blauwe klaargemaakt dus omdat we overrompeld werden, maar ja gezegd, alleen was de gele citroen... die waren niet te drinken!
    Wij vroegen om een bananen milkshake, maar denk je dat we die gratis krijgen i.v.m. service...?
    Nee tuurlijk niet, moet wel betaald worden.

Ik ga niet meer bij Willem de Boer bestellen.
    Alles bij elkaar duurde het anderhalf uur... 4 slush puppy's... sorry, maar dat gaat nergens over.

Nogmaals, zo'n moeilijke bestelling was het niet en er had door Willem de Boer contact moeten worden opgenomen om aan te geven dat de rode slush buiten werking was en niet pas als de klant belt...

Gewoon slordig.

9. Arjan de Haan

Bestelling gedaan op een maandag om 19:00 en werd pas om 20:00 bezorgd en het was lauw tot koud, heb gebeld en werd afgescheept met een sorry terwijl ik wel een bestelling had van 30 euro.

Gisteren grote familiezak patat opgehaald, nadat ik besteld had gooide hij de patat er pas na 10 minuten, terwijl er bijna niemand in de zaak was, omdat er in de tussentijd pizza bestellingen binnen kwamen na mij en die gingen blijkbaar voor. Hij had er ook te weinig patat in gedaan en bakte er nog een lading bij terwijl die andere zak koud stond te worden. Ik kwam dus thuis met een warme en koude zak patat. Al met al na deze twee keer ga ik hier niet meer naar toe… er zijn genoeg patatzaken in Urk die het een stuk beter doen.

10. Hendrik Kramer

Vanwege mijn klacht op 29 maart 2022 ben ik benaderd door de eigenaar die zijn excuus aan bood en een tegoedbon gaf. Daarvoor heb ik een nieuwe bestelling gedaan en deze werd keurig op tijd geleverd.

11. 1 Keer iets besteld, langer dan 1 uur gewacht… " kon adres niet vinden" was het antwoord… koud eten… nooit meer.

2,7
  12. Riekelt de boer

Nu al meerdere keren meer als een uur moeten wachten op mijn bestelling en dat op dinsdagavond terwijl de app 21 minuten zegt. Na ontvangst is de patat ook nog koud. Kwaliteit en service wordt steeds minder

2,6
  13. rodger visser

Wat een slechte servers! 1 X bestelling koud. Waar door we een nieuwe kregen. Deze bestelling kwam totaal niet overeen met wat we besteld hadden. Jammer. 2 Uur verder, en dan grote mond krijgen van de bezorger! En dan bel je en zegen ze dit is wat er besteld is. Bah! Stop er dan mee als je er geen zin in heb. Ga mij niet 2 uur laten wachten en een verkeerde bestelling geven.

14. Pizza lubbert is duur geworden en ze doen er nu onsmakelijke oude kip op Echt niet lekker en zonde geld.

2,2
  15. Samen op de buurt tentenkamp hebben en om kwart over 10 zin hebben in hapjes. Top service binnen een halfuurtje stonden er 80 hapjes voor onze neus en ze waren heerlijk!

16. Robert Den Boer

17. Femmie Mol

18. Nick Muller

Erg slechte service heb nu voor de derde keer besteld wachttijd minimaal 1 1/2 tot 2 uur steeds excuus ja meneer de voice is ervoor erg druk ja het is vrijdagavond het is druk nou het was nu zaterdag avond was het nu ook weer druk hoop dat ze wat anders gaan zoeken want zelf kunnen ze ook niet 1 1/2 tot 2 uur wachten.

19. Dirkje de boer

Ik was om ong zes u bij de snackbar er waren 2 mensen voor mij. Ik heb 20 min gewacht. Is het misschien de bedoeling dat we allemaal bestellen. Want er werden nr genoemd na mijn nr die eerder klaar waren. Een andere mevrouw zei er wat van en werd nogal afgeblaft. Ik vond dat niet zo netjes. Ik zou graag duidelijkheid willen. Want dan ga ik ook bestellen mvgr.

20. Het is verschrikkelijk vooral als je het laat bezorgen. Duurt megalang dat je al geen honger meer hebt als het komt meestal moet ik anderhalf uur wachten dus voor mij nooit meer.

21. Broodje besteld en aangegeven dat ik hem om 12:50 op zou halen. Alsnog tot 13:20 zitten wachten omdat iedereen die binnen kwam geholpen werd behalve ik. En dat voor een simpel broodje. Ook was het personeel erg onvriendelijk en niet sociaal. Herinnerde me opeens weer waarom ik nooit naar Willem de Boer ga. Ondanks alles was het broodje wel lekker.

5,9
  22. Baarssen

Goede pizzas

23. Ik heb genoten van het eten en het is er altijd superschoon. Bestellingen zijn wel een beetje laat altijd maar dat heb je in een druk restaurant.

24. Het is er altijd heel gezellig. Het personeel is vriendelijk. En ze verkopen super lekkere dingen. Heel gezellig om met je vrienden te zitten.

25. Eten besteld duurde behoorlijk lang! Karbonade was als een stuk karton waar na het bakken nog een pot kruiden op was gegooid!

26. Altijd goede service, verse producten, nette snackbar altijd schone indruk, kinderhoekje, gezellige zithoekjes.

27. Gisteren via de app een Turkse pizza döner besteld. Er waren 2 opties, eentje met sla, saus, döner, tomaat, komkommer en ui, en één met alleen saus en döner. Op het plaatje staat een witte saus dus ik ging ervan uit dat dit knoflook was. Er was ook bij deze turkse pizza geen optie in de app om dingen toe te voegen of uit te sluiten.

Ik bestelde de turkse pizza met alleen saus en döner (omdat ik niet van ui, paprika, etc. hou) zo'n half uur van te voren en zag ik dat deze inderdaad klaar stond toen ik de winkel binnenkwam, alleen moest ik nog bijna 10 minuten wachten voordat ik eindelijk de bestelling ook kreeg (stonden maar 2 personen voor me).

Bij thuiskomst opende ik de verpakking en merkte dat het deeg erg slap was en er kwam een scherpe geur van de pizza af. Ik rolde de Turkse pizza uit en zag dat deze bezaaid was met uien! Iets waarvan ik totaal niet hou! Ook zat er een rode saus op die ontzettend scherp was. Na de uien en bijna de helft van de pizza (incl. de pizza zelf, deze was gewoon niet lekker en veel te slap) weggegooid te hebben, heb ik uiteindelijk dus alleen wat döner op kunnen eten waar nog steeds een ontzettend scherpe smaak aan zat door die saus. Dan vind ik €5,25 voor een handje döner toch duur!

3,3
  28. Had deze avond een pizza besteld.
    We zaten met smart te wachten maar duurde nogal een tijdje (1uur). Dus belde ik op en vroeg of alles nog klopte aan mijn bestellig en of het huis nummer nog klopte. En wat bleek?! "Het klopte allemaal nog wel en de pizza gingen ze nu maken het duurt nog 20 minuten" zeiden ze aan de andere kant van de telefoon. Jammer maar ik vind toch echt dat 1 uur en 20 minuten een te lange wacht tijd is.
    Dus heb de hele bestelling nadat ik heel onklantvriendelijk te woord werd gestaan gecanceld.
    Eten is goed.
    Groet.

29. Hendrik Lievaart

Perfecte service. Bij een foutje dat de bestelling 3 kwartier te laat kwam, hebben we ons geld terug gekregen en de bestelling was dus gratis. Keurig opgelost.

30. A de Kuiper

Wij hebben zaterdagavond 29 april met 18 personen heerlijk gegeten. Super personeel en een geweldige leidinggevende . We hebben allemaal erg genoten.

31. Ik kreeg 2 frikandellen bezorgd ipv een berenklauw sate en een kipcorn currie. Ze hebben iets met frikandellen kreeg de vorige keer een zak vol frikandellen thuis ipv een broodje kip. Bellen heeft trouwens geen zin je krijgt alleen een sorry.

32. Super zaak. Afgelopen weekend besteld en binnen 25 minuten bezorgd. Echt top. Hoef eigenlijk nooit lang te wachten.

33. Meerdere malen besteld en meerdere malen lang moeten wachten. Afgelopen bestelling een uur moeten wachten op de bezorger, eten koud... Helaas. Ik bestel volgende keer bij een ander.

34. Super waardeloze zaak, al ben je de enige klant, sta je nog te wachten. Ik bestelde eens een frikandel speciaal en een shoarma pizza. Zat de frikandel al 40 minuten in het zakje te broeden toen de pizza klaar was.

35. Geweldige snackbar! Tijdens mijn bezoek ook erg enthousiast & vriendelijk geholpen. De prijs/kwaliteit verhouding is ook super. Voor een tientje had ik een wienerschnitzel, groot bord met friet, salade en twee sauzen. Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Kann niet beter :D coole plaza :D.

prijs is het waard.

37. Heel lekker eten, nummer 1 van Nederland en dat is zijn prijs ook wel waard!