1. Afgelopen zaterdag bij dit restaurant wezen eten. Dit om hopelijk twee eerdere negatieve ervaringen te doen vergeten en ik had de hoop dat, nu het een tijdje open is, de minpunten van toen wat beter zou zijn. Helaas... de bediening was vlot en het voorgerecht prima. We werden lichtelijk enthousiast. Toen kwam het hoofdgerecht. De hamburger was nog rauw en dus ook koud. Deze is terug gestuurd naar de keuken, samen met de gerechten van de gasten naast ons (3 van de 4) en het gerecht van de gast achter ons. Toen de hamburger terug kwam was hij wel warm maar smaakte niet meer zo lekker en dat werd er niet beter op toen ik er een stuk pees van een biefstuk van tussen viste. Bij de gasten naast ons kwamen de 3 gerechten terug (gast 4 was inmiddels klaar met eten) en toen waren er weer 2 mis. Ze zeggen drie keer is scheepsrecht maar ons zie je hier NOOIT meer terug #zeldenzonwaardelozetentgezien

2,6