1. Mijn man en ik zagen vandaag 29 juni tegen vier uur in de middag een uithangbord met het Douwe Egberts logo en dachten: daar moet de koffie goed zijn. We bestelden twee cappuccino,kregen van de zeer jonge ober niet de indruk dat hij op ons zat te wachten. Na een tijdje kregen we een kommetje chips met dipsaus waar we niet om gevraagd hadden, met daarbij de opmerking : de koffie komt er zó aan. Mijn man zag de twee obers rommelen bij het koffieapparaat en hoorde de oudere ober tegen de jongere zeggen dat hij niet helemaal wist hoe het werkte. Uiteindelijk kwam de koffie. Nou zijn we niet van het type muggezifters....maar dit smaakte als slootwater. Waterig. Net of de koffiefilter met koffiedrab voor de tweede keer gebruikt was. We hebben het wel opgedronken, en betaald. En na het betalen heeft mijn man wél gezegd dat de koffie beslist niet lekker smaakte. De jonge ober toonde geen enkele emotie en zei alleen: Dankuwel, maar het ligt aan het apparaat.Vervolgens zei mijn man hetzelfde tegen de oudere ober. Zijn reactie: een emotieloos 'Dankuwel'. Geen greintje klantvriendelijkheid. Ook wij komen hier nooit meer terug.