1. 3X keuzemenu besteld na het voorgerecht, binnen 10 min. het hoofdgerecht, geen bestek gekregen voor het voorgerecht dus vismes moeten gebruiken voor bruschetta en carpaccio?? Na het hoofdgerecht had ik al aangegeven een ander dessert te willen... Serveerster liep naar binnen op dat moment kwamen onze toetjes al 1X yoghurtijs 1X chocomouse en 1X crème brûlée we dachten heh zo snel, had gezegd we hebben net gegeten en moest nog iets uitzoeken. Ook slecht dat niet eens werd gevraagd of de volgende gang al door mocht. Ok prima, geef et dan maar... Srry maar kreeg crème brûlée dat al minsten een half uur onder de warmtelamp stond suiker zacht zijkanten waterig en dikke hompem suiker niet gecarameliseerd maar verbrand, bediening vond ook niet kunnen, kreeg uiteindelijk ijs!! Kom hier nooit meer.