1. Had hier al eerder gegeten en keek nu voor het eerst naar de recensies. Het blijft een persoonlijke beleving maar ik moet toch echt vaststellen dat ik zelfs een verbetering zie in de afgelopen maanden. Mijn eerste bezoek was super. Nu vind ik de service zelfs nog iets beter, meer een geoliede machine (aan mijn tafel). Eten komt redelijk vlot (te snel achter elkaar is ook niet goed) en wordt opgediend met een glimlach en een praatje (als je blijk geeft daar prijs op te stellen). Ik heb 5 x iets besteld en vond alles erg lekker. Voor diegenen die van kruidiger eten houden kan je peper en/of zout toevoegen. Het is altijd beter dit achteraf te doen want te gekruid vinden sommigen niet lekker en kruiden achteraf eraf halen kan natuurlijk niet. Daarom een zeer tevreden gast die hier zeker regelmatig terug komt.