1. Ik was daar met mijn tante (91 jr) en vrienden van haar (80+). Zij kenden het principe van 't Zusje niet en waren er ook nog nooit geweest. Het duurde dan ook even voordat zij het concept echt door hadden. Vooral het kunnen bestellen wat je maar wilt en de kwaliteit daarvan vonden zij verbazingwekkend. Ook het personeel aan tafel (Linda & Jamie) konden prima met de 'oudjes' omgaan. complimenten daarvoor. Dan bleek de kwaliteit van het geserveerde eten uitstekend. Het feit dat een tafel maar één keer per avond wordt uitgegeven vertaald zich ook naar de beleving van die avond. Alles gaat om zijn gemakkie... Prima concept, prima eten, prima bediening. Misschien is één waarschuwing op zijn plaats voor iedereen die hier nog nooit geweest is.... het is VERSLAVEND, als je dit eenmaal gedaan hebt BLIJF JE TERUG KOMEN!!!!! Bedankt voor een héérlijke avond.
    P.S. Ik heb géén banden met 't Zusje dus dit is een serieuze recensie..