1. Om te beginnen was de bediening van blonde jonge man super! Mede dankzij deze jonge man hebben wij ondanks ons ongenoegen over een aantal zaken een heel prettige avond mogen ervaren. Hulde! De eigenaar echter blijkt geen kritiek te kunnen verdragen en geeft te kennen aan ons gezelschap van 4 personen met een rekening van 241.50 euro, dat we niet meer welkom zijn in zijn eetcafe. Waar we het vandaan halen om commentaar te leveren op zijn al 5 jaar staande menu? Genoteerd mag zijn dat we de 3x rode biefstukken die we hadden besteld, alle 3 medium gebakken en lauw geserveerd kregen. Hebben we wel iets van gezegd, maar door drukte van de meppeler dagen, hebben we uit coulance de biefstukken niet terug naar keuken gestuurd. Als nagerecht hebben we o.a. een als aangeschreven culinair warm voorgerecht met verschillende warme hapjes besteld. Dit was in onze ogen echt een gefrituurde aanfuiting, die we wel terug hebben gestuurd naar keuken. Om het maar niet over de witte huiswijn te hebben die we niet genuttigd hebben vanwege de lage kwaliteit en daarvoor in de plaats 2 flessen van betere kwaliteit hebben besteld. Onbegrijpelijk vinden wij de reactie van eigenaar dat wij niet meer welkom zijn omdat wij commentaar hebben geleverd op enkele punten en gevraagd hebben om coulance wat dat ene gefrituurde voor/nagerecht en de 2 glazen witte wijn. Samen voor een bedrag van rond de 20 euro op een bedrag van 241 euro waar wij de 3 biefstukken maar gelaten hebben voor wat het was. We willen nog niet eens hier terug komen.

4,7