1. Prima spullen maar op het gebied van klantvriendelijkheid nog het e.e.a. te leren!
    Net een koud patatje naar binnen kunnen schuiven omdat er iets bij het aannemen van de bestelling niet goed was gegaan. Kan gebeuren natuurlijk al lijkt dit makkelijk te tackelen door een bestelling te herhalen (JUST SAYING!!). Bij het bellen voor het melden van een klacht over de bestelling verzocht of de mogelijkheid bestond het vergeten product te bezorgen. (=goede service! Fouten zijn menselijk) Kon ik zelf heen en weer om het product op te halen. Ook een vriendelijk gebaar, zoals bijvoorbeeld het kosteloos meegeven van het vergeten patatje, was voor deze doorgewinterde horeca ondernemers te veel gevraagd. Het gaat hierbij overigens meer om het gebaar dan die paar euro's... Over het merendeel van de bestellingen altijd tevreden geweest. Alleen over de laatste twee ervaringen met deze cafetaria ben ik echter allerminst te spreken! — bij Cafetaria de Stadspoort.