1. Melek 927 punten

Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Spice.

Ik ben positief over de sfeer die dit restaurant uitademt. Het is er gezellig, de plaatsen zijn ruim en de stoelen zitten comfortabel. Het restaurant is uitermate geschikt om met vrienden of collega's te converseren, zonder dat de rest van het publiek meegeniet.

Qua gerechten hebben ze van alles wat, al zijn de gerechten (mede door de vele ingredienten) niet allemaal even toegankelijk voor mensen 'die niet alles lusten'. De gerechten zijn over het algemeen apart, maar niet bijzonder. Het eten smaakte goed en was op de juiste wijze bereid, hierop heb ik niets aan te merken. Prijs kwaliteit-verhouding van de 3 gangen menu's is redelijk. Wij betaalden een kleine 30 euro p.p. incl. drank.

Klein minpuntje was de lange blonde haar die een van mijn tafelgenotes aantrof in haar hoofdgerecht en vooral de laconieke reactie die zij van de bediening kreeg toen zij dit mededeelde. Ik vraag me af waarom er wordt gevraagd of alles naar wens is, als er wanneer dit niet geheel het geval blijkt te zijn, niets mee wordt gedaan.

Dat dit soort kleine voorvallen een restaurant mogelijk klanten kan kosten werd door de bediening onvoldoende gerealiseerd.

6,5