1. Vorige week dinsdag ter gelegenheid van onze trouwdag bij Kaatje gegeten. We wilden een keer echt chique uit eten gaan en hadden het 7 gangen menu gekozen.

Wat de kwaliteit van het eten betreft was er niet veel op aan te merken. Verrassende gerechten in kleine maar fijne porties. Er werd ons aangeboden om het 7 gangen menu uit te breiden met het kaasplankje als 8e gang. Omdat het voorgaande ons goed was bevallen, hebben we dit gedaan, maar dat was een niet zo goede keuze. Hoewel de kazen zeer smaakvol waren, was de hoeveelheid echt te groot en stond niet in verhouding met de andere gerechten.

De entourage van het restaurant viel ons wat tegen. Geen tafelkleden, weinig aandacht voor sfeerverlichting en verkleurde kunststof orchideeën op de vensterbank. Kortom er wordt weinig aandacht aan de sfeer besteed.

De bediening was correct, maar absoluut niet vriendelijk en/of warm. Misschien hoort dat wel zo in een sterrenrestaurant? Van ons mag het wel wat minder stijf en wat meer contact met de gasten.