Op dit adres zit nu: De Beren

1. Jammer dat de kwaliteit van het eten is vervlakt. Er mankeert niks aan, maar het heeft ook niets bijzonders. Dat in verhouding tot de prijs, dan valt het gewoon tegen. Champignonsaus bij de biefstuk, als er totaal 1 hele champignon in heeft gezeten dan was dat veel en dat samen met een saus die geen specifieke smaak heeft is erg jammer. Geen keus in patat of gebakken aardappels. De salade zag er prima uit, maar had ook weer een dressing zonder smaak. Dan het dessert: Dame Blanche met geen echte slagroom. Wat een teleurstelling, als dit echt een Dame Blanche was geweest zoals het hoort, dat had je ons niet gehoord. Deze ervaring hadden wij niet in het begin dat het Postkantoor open was. Begin eens met eten in te kopen dat van zichzelf al meer smaak heeft en dat past bij de kwaliteit die jullie prijzen suggereren, dan zou het niveau zeker omhoog gaan. Wij zijn geen klagers, maar het liet ons ook niet los, dat het een teleurstelling was. Daarom toch deze reactie.