1. Na 45 minuten (!!!) wachten op een pizza en een sparerib schotel met enorme honger huiswaarts gekeerd. Thuis gekomen konden we niet anders concluderen dan dat de pizza (in doos) was gevallen en niemand de "moeite" had genomen om te kijken hoe het er uit zag. Maar dat kan te maken hebben met de drie kwartieren die al verstreken waren. Er was een bodem en alle ingrediënten lagen in een hoekje van de doos. Zo kan je iets niet verkopen als je je eigen vak serieus neemt.

De volgende keer wacht ik liever op een bezorgdienst want dat ze geld rekenen voor een pizza die je zelf nog in elkaar moet zetten (zonder excuses en een behoorlijke korting: "sorry, hij is gevallen, wilt u deze gratis mee of wilt u wachten op een nieuwe" had alles goed gemaakt). Maar kennelijk zijn ze hier arrogant genoeg te denken dat iedereen alles wel pikt omdat het de enige pizzeria in de buurt is.

Je moet gek zijn om je te laten oplichten terwijl je weet dat je opgelicht wordt. Met hun bereidingstijden en troep die ze uiteindelijk mee geven heb ik geen enkele reden mijn pizza voortaan uit de stad te laten komen. Wat mij betreft sluit deze schijnvertoning vandaag zijn deuren nog.

3,6