1. Een heerlijke zondag. Gewandeld in het bos en zin in een warme chocolade melk bij de Bosbaan. Helaas was het terras vol maar binnen vonden we nog een tafeltje. Toch wel benieuwd of het personeel geleerd heeft van Herman zijn tips. Maar nee helaas. Wat een chaos. Tafels vol met vuil serviesgoed. Klanten konden nergens zitten. We hebben een half uur moeten wachten voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. We hebben dit gezegd waarop de serveerster erg onbeschoft meldde dat het niet haar taak was om te kijken wie er wanneer binnenkwam en dat het niet anders was dan dan maar te wachten tot we geholpen werden. Dus wat wilt u bestellen!!!! Ondertussen werkte de mannen achter de bar door. Alleen bleven de dienbladen met ook warme dranken soms wel tien minuten staan. Er waren zelfs klanten die zelf maar hun drankjes gingen halen. Na ongeveer twintig minuten eindelijk onze chocolade melk. Betalen zijn we zelf maar gaan doen aan de bar want er was niemand aan wie we ons geld kwijt konden. Wat een chaos onder het bedienend personeel. Iedereen liep door elkaar heen. Er was totaal geen organisatie. Jammer want het restaurant ziet er goed uit en de locatie is super. En aan de beleefdheid van het personeel moet ook gewerkt worden.