1. We wonen nu al 5 jaar, weleens door de ramen gekeken tijdens een wandeling in de prachtige natuur daar, maar i.v.m. de prijsstelling nooit hier gegeten. Ik vind sterrenrestaurants te prijzig en ambitieus voor een avondje uit, maar mijn vrouw zou dat graag weleens willen meemaken. We hadden iets te gedenken samen met mijn broer en schoonzus, die hier overigens wel al twee keer waren geweest, maar dolgraag weer wilden, en "Heerlijk" bleek een goede aansporing. Gisterenavond kwam er echter twee uur voor aanvang een kink in de kabel door een spoedopname in het ziekenhuis van een familielid, zodat de planning in de soep liep. Dit gemeld via mail aan het restaurant, dat meteen terugbelde om te vragen of ze konden meedenken om het op te lossen c.q. een andere keer aanboden. Gelukkig hoefde dat niet en hadden we verlaat toch ons diner, dat van grote klasse was. Het dinermenu in het kader van "Heerlijk" bevatte bij voor- en hoofdgerechten veel visgerechten, waar ik geen fan van ben, dus voor mij minder keus, maar ook dit werd opgelost. Persoonlijk ben ik meer een fan van de bekende Franse keuken, maar mijn tafelgenoten waren diep on der de indruk van de fraai ogende en heerlijke gerechten. Al met al een aanrader voor wie in een sterrenrestaurant wil eten.