1. Vanavond met mijn vrouw buiten op het terras een hapje gegeten. Direct geholpen voor een drankje en tapas besteld. Een uur gewacht op de eerste gang. Rondom ons heen zag je voldoende (onervaren) medewerkers. Ik zag mensen een tweede gang krijgen, waarbij de eerste gang met lege schaaltjes/borden nog van tafel gehaald moest worden. Spa rood gekregen met behoorlijke vingervlekken op het glas. Voor ons zaten mensen die ook klaagden over de lange wachttijd. Veel smerige en volle tafels die door de medewerkers niet direct werden opgeruimd.
    Tweede gang besteld en nagevraagd waar deze bleef na meer dan een uur. Nog 10 minuten gewacht, waarna ik naar binnen ben gelopen om te betalen. Heb nog nooit een restaurant eerder verlaten en nog nooit een recensie geschreven. Men heeft dit absoluut niet in de vingers. Hier kom ik nooit weer!

5,7