Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. charlotte

Jammer, wij hadden de risotto, smaakte naar niks. Zelfs met peper en zout extra heb ik merendeel laten staan. Ook de bruschetta vooraf was een trieste bedoeling, een geroosterde boterham met wat gekruide tomatenblokjes.
    Wat ik persoonlijk ook jammer vind is dat er honden worden toegelaten, waar eten gereserveerd wordt horen geen dieren thuis.
    De inrichting is prima, uitzicht is perfect maar de rest laat te wensen over.
    We lazen vooraf de slechte recensies maar wilde graag zelf ervaren hoe het eten daar smaakte.

Wij zouden dit restaurant niet aanraden

1. Geachte Charlotte,

Beste meneer/mevrouw,

Graag zouden wij persoonlijk reageren op uw recensie naar aanleiding van uw bezoek aan Grand Café Raymondo. Mogen wij hiertoe uw email adres ontvangen op sales@amadore.nl.

Alvast vriendelijk dank.

Team Raymondo

2. Wat jammer team Raymondo,

Ik heb jullie mijn e-mailadres gestuurd, inmiddels 9 dagen verder er nog geen reactie in mijn mailbox mogen ontvangen.