1. Wij hebben er vanavond gegeten. We kwamen binnen tegen een uurtje of 8, de bakken waren al zo goed als leeg en de koks konden niet goed met de klant communiceren. Tegen een uurtje of half 9 begon het personeel al met opruimen en schoonmaken van de drank hoek. En tegen 9 uur al met de keuken. Ik was om 21.15 nog voor een zalm gegaan en de kok die achter de kachel stond begon al met de filters weg te halen. Ik zag het vet al overal lopen, het is dat ik er wat van zei anders had die het ook boven het eten weggehaald met de gevolgen van dien.

We hebben de bedrijfsleider erbij gehaald, maar die kon niet goed Nederlands, en uitgelegd. Die zei alleen maar dat het fout was en niet meer zou gebeuren. Het vlees werd ook al tegen een uurtje of 9 uit de koeling gehaald en die stond dan tot sluitingstijd buiten de koeling waar iedereen langs kon lopen. Wij komen hier nooit meer.