1. Maarten

Wij komen sinds enkele jaren op bevrijdingsdag bij Taiwan eten. Het laatste jaar is het restaurant behoorlijk uitgebreid. Dit gaat ten koste van de service. Het personeel kan het grote aantal gasten duidelijk niet aan. Zo worden bestellingen niet- of slechts gedeeltelijk gebracht. Er moet ondanks vooraf geplaatste reservering enorm lang (van 17:30 tot 20:30) op het eten gewacht worden. Regelmatig vragen en aansporen heeft daarbij geen enkele zin. Daar komt bij dat het bord patat dat 2 personen besteld hadden al wel rond 18:00 op tafel stond. Waardoor deze mensen al lang weer uitgegeten waren toen de rest kon beginnen. Ook niet echt ideaal en niet nodig lijkt me. De sfeer van het restaurant word teniet gedaan door de grote aantallen gasten die blijven heen en weer lopen tussen de verschillende zalen en zo rustig eten onmogelijk maken. Al met al erg jammer. Wel moet gezegd worden dat het eten er nog steeds goed smaakt.