1. Lekker chinees eten, veel zin in. Het was druk, dus blijkbaar een goede chinees. Ik bestelde een voordeelmenu, niet goedkoop dus, voor 2 personen. De tomatensoep was lekker warm, je kon het zo eten, weinig kip erin en erg verdunt. De nasi was lauw en de bami plakte erg aan elkaar, er zat vrijwel niets doorheen. De kip/champignons waren meer van de laatste en er zat geen smaak aan, geen kruiden, niks. De kip met ketjap bestond uit grote brokken kip, wel gaar, maar geen kruiden. De kip ballen waren erg groot, en waren hard van het frituren, ze smaakten ook zo, de saus was lauw. De sate was taai, beide stokjes. De kroepoek dun, zo dun.. sterker nog het zat er niet bijgeleverd. En je moest betalen voor het plastiek tasje, hoe wil je dit allemaal in je handen meenemen? Jammer, voor een Chinees die lekker bij me in de buurt zit... ik ga er niet meer heen, sorry.

2,4