1. Na lange tijd toch weer een keer geprobeerd. Helaas een diepe teleurstelling. Met name voor onze 4 jarige dochter. Zij kan helaas geen pannenkoeken met melk verdragen. Dus wij zijn altijd genoodzaakt om een Volwassenen pannenkoek te bestellen. In de verwachting nadat ze haar pannenkoek goed had opgegeten op een verrassing, ging ze naar een meisje van de bediening. Die vertelde haar dat ze niets kreeg omdat ze geen kinderpannenkoek had. Diep teleurgesteld verliet ze het restaurant. Later moest ze er nog om huilen in de auto. Een indruk die ik al jaren heb werd weer 100% bevestigd. Het mag allemaal niets kosten. Matige pannenkoeken met Champignons en paprika uit blik. Behoorlijk zwarte pannenkoeken en als kersje op het toetje: Een kind over de zeik helpen! Volgende keer geef ik wel extra gas naar Beekbergen of Hoenderloo. Daar snappen ze het wel. Echt jammer.

2,7