1. Gisteravond gegeten bij de nachtwacht. We werden aan tafel gezet en er zou iemand bij ons komen. Na 15 min nog niet dus zelf maar de bar gelopen. Of wij ook wat drinken en een kaart konden krijgen. Ik had als hoofdgerecht een oud Hollands stoofpotje. Had ik zin in want ik hou van lekker mals vlees. Helaas zaten er maar 3 stukjes vlees in. Na ons toetje vroeg de dame of wij nog iets wilden. We vroegen om de rekening. Ook dit duurde lang en de dame die ons vroeg zag ik ook nergens. Dus wij zelf maar naar de bar en ik zei tegen de jongen daar dat zijn collega met onze rekening bezig was. Dit bleek niet zo want alweer waren wij vergeten, want mevrouw was ineens beneden met iets bezig. Al met al dus een slechte ervaring gehad bij de nachtwacht in Meppel. Heb overigens de gastheer en gastvrouw van de hele avond ook niet gezien. Na mijn klachten was t dan ook.. "ik zal t doorgeven" en dat was t dan. Ik kies de volgende keer voor iets anders dan de nachtwacht.

2,9