1. A. Schellinger

Wij zijn trouwe gasten van het collega restaurant in Ermelo. Afgelopen zondag was het onze beurt om Huis Vermeer te proberen. Wanneer je het restaurant binnen loopt lijkt het net of je een klein en prachtig museum binnen stapt.
    De ambiance is klassiek en past na het lezen van de historie in de menukaart, erg goed bij het pand.

De menukaart is goed verzorgd. Een ruime keuze aan vlees- en visgerechten. Ook aan de vegetarische gast is gedacht. We begonnen met een rilette van kabeljauw. Het gerecht was goed op smaak en tongstrelend. Het kroketje van garnalen was erg verrassend daarbij.

Als hoofdgerecht genoten we van een verse vis van de dag en een hertenrugfilet.
    Beiden goed gebakken. De vis gaar maar niet droog en het hert mooi medium en heerlijk mals.

De portionering en bijgerechten waren ruim voldoende waardoor we met een kopje koffie afsloten.

Het gastheerschap in Huis Vermeer is zoals we verwacht hadden. Kundig, vriendelijk en attent.

Wij zijn van mening dat Deventer met de komst van Huis Vermeer een zeer goed restaurant rijker is geworden!