1. Super slecht. Vieze vette pannenkoeken, vieze patat en goedkoop stokbrood met kant en klare kruidenboter. Pannenkoeken te dik en niet gaar. Ik had een shoarma pannenkoek waar super weinig shoarma op zat en super veel rucola. De pannenkoeken waren erg vet en de patat was ook niet goed door gebakken. Twee slechte pannenkoeken, een droge taaie pistolet met kruidenboter, een halfgaar patatje en twee drankjes verder moesten we evengoed bijna 40 euro voor neerleggen. Geklaagd over het slechte eten maar er wordt mij duidelijk vermeld dat ik dat dan maar eerder had moeten melden. Slechte zaak. Ik kom hier nooit meer!!!

1. Klagen achteraf is inderdaad wat aan de late kant. Vroeg u hierbij ook korting o.i.d.? Ik snap dat u dat niet krijgt na het opeten van de pannekoek.

2. Ik heb nergens om gevraagd uiteraard. Ik heb het alleen vermeld. Achteraf gezien had ik inderdaad gewoon op moeten staan en weg moeten lopen.